Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Shoen design
Dit is de schoenvorm die uiteindelijk werd goedgekeurd. Nadat deze was goedgekeurd, pasten we het kleurenschema aan en maakten we de schoen vuiler.
Eerste schoen ontwerp
Het eerste ontwerp was totaal anders dan het uiteindelijke resultaat. Het werkte gewoon niet, dus besloten we helemaal opnieuw te beginnen.
Viewport
Hier is een schermafbeelding uit de viewport van de 3D-software. Dit was de beste manier om snel en eenvoudig renders te maken voor verschillende bewerkingen.
Afzien voor het goede doel
In 2018 werden we gecontacteerd om een schoenenreclame te maken. Maar niet zomaar een schoenenreclame. Voor deze campagne van Studio Brussel's 'Warmste Week' moesten we een oude en versleten schoen creëren. Elk jaar krijgen luisteraars de kans om te lopen voor een goed doel naar keuze. De tv-spot legde de nadruk op het feit dat lopen voor een goed doel je de pijn en vermoeidheid doet vergeten. Production: BBDODiensten
- Design
- Storyboard & animatic
- Modeling & texturing
- Rigging & skinning
- Animatie
- Rendering & Compositing
- Sound design